Hoogtepunt van de middag was de huldiging van de jubilarissen die 25 jaar lid zijn.
Hoogtepunt van de middag was de huldiging van de jubilarissen die 25 jaar lid zijn.

‘Nieuw’ Senioren Neerkant huldigt jubilarissen

Algemeen 1.686 keer gelezen

NEERKANT – Tijdens de drukbezochte jaarvergadering op maandag 14 april in De Moost kreeg KBO Neerkant een nieuwe naam: Senioren Neerkant. Met deze wijziging en de goedgekeurde statuten wil de vereniging onderstrepen dat álle ouderen welkom zijn bij het netwerk.

Voorzitter Harrie Petit benadrukte het toenemende belang van onderlinge steun. “De beschikbaarheid van zorg neemt af, de vraag toe. Vrijwilligers zijn daarom onmisbaar”, aldus Petit, die aanwezigen opriep zich in te zetten voor de gemeenschap.

De traditionele Paasviering maakte dit jaar plaats voor een feestelijk programma met optredens van De Oude Weelde onder leiding van Theo van Teeffelen en de eigen linedancegroep. Hoogtepunt van de middag was de huldiging van de jubilarissen die 25 jaar lid zijn: Wim en Maria Jans, Henk en Lies Joosten, Piet en Jo Lemmen, Theo en Ans van Teeffelen, Piet en Mia Zetsen, Agnes Killaars, Jeanie Manders, Riek Pijnenburg en Annie Pijnenburg.

Mia Bukkems en Joop Vosmeer, die verhinderd waren, ontvingen hun oorkonde en bloemen thuis.

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Uit de krant