Frank Veldhuijzen.
Frank Veldhuijzen.

Frank Veldhuijzen benoemd tot 27e Jèpke van C.s. De Kei

Algemeen 1.223 keer gelezen

LIESSEL - Frank Veldhuijzen, voormalig Prins Frank I van C.s. De Kei, is onderscheiden als 27e Jèpke van de Prinsengarde. Deze erkenning is een beloning voor zijn jarenlange inzet voor carnaval en het verenigingsleven in Liessel.

Na zijn prinsenschap in 2000 bleef Frank actief binnen de vereniging, onder meer als bestuurslid en adjudant. In 2013 werd hij voorzitter van de Prinsengarde, een functie die hij ruim tien jaar bekleedde. Daarnaast droeg hij bij aan de carnavalsoptocht, de Lijsselse Aovonden en de jaarlijkse vlooienmarkt.

Ook buiten carnaval is Frank een bekend gezicht. Hij is voorzitter van RKSV Liessel, actief binnen de Marmatrimmers, politiek betrokken en een trouwe supporter van Feyenoord. Sinds een jaar geniet hij daarnaast van zijn nieuwe rol als trotse opa.

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Uit de krant