Afbeelding

Turnster Leonieke Keizer bereikt halve finale

Algemeen 1.238 keer gelezen

DEURNE – Voor de dames van Gymnastiekvereniging KDO Deurne startte afgelopen zondag het wedstrijdseizoen. Jeugdturnster Leonieke de Keizer mocht afreizen naar Zierikzee voor de eerste plaatsingswedstrijd. In Zeeland mocht ze aan het eind van de dag een bronzen plak mee naar huis nemen.

Waar ze vorig seizoen nog in de 2e divisie turnde, is ze dit seizoen voor een stapje hoger gegaan in de 1e divisie. Voor haar dus moeilijkere elementen, oefeningen en tegenstanders. Met een sterke balk- en vloeroefening met mooie, nieuwe elementen wist ze uiteindelijk verrassend de bronzen medaille te behalen. Hiermee plaatst ze zich automatisch voor de halve finale. 

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Uit de krant